[gilug.org] Videos del SotM a Girona

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2010-09-18 13:36:26 UTC

Hi ha varies maneres de treballar amb OpenStreetMap sense fer servir fitxers
de traçes(que em sembla que es el que et refereixes).
Si vols contacar amb gent hi ha la llista d'usuaris d'espanya
d'OpenStreetMap
Pots trobar totes les llistes aqui:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Mailing_lists#Country-Specific_Lists:

<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Mailing_lists#Country-Specific_Lists:>Referent
a les tecniques de marcar sense traçes, una es fer-ho a partir de ortofoto
amb algun editor, el problema es que les ortofotos que es poden usar tenen
calitats bastant baixes,pero es poden usar per marcar objectes grans com ara
boscos, dos d'aquestes ortofotos son les de Landsat i les de YahooMaps, en
els dos casos s'ha d'especificar que l'objecte s'ha creat a partir de
ortofotos usant la etiqueta source=landsat o yahoo

Una altre tecnica es usar els anomenats walking papers, que no son res mes
que impresions dels mapes on es van fen anotacions de objectes com poden ser
noms de carrers, botigues, portals o dibuixar contorns de edificis com s'ha
fet a Girona
Aquests els pots trobar i generar aqui,tambe hi ha algun exemple de com s'ha
recollit la informacio:
http://walking-papers.org/

Salutiacions i espero que hagui respost el que buscaves