[gilug.org] Informació sobre blogs 'lliures'

2010-10-13 14:32:56 UTC

Si ens ajuntessim 2 o 3, podríem anar a aquesta escola i instal·lar-los
una GNU/Linux a un ordinador per a què tant faci d'escriptori com de
servidor de WordPress i similars.

Les bitàcoles els funcionarien de meravella, perquè ho tindrien a la
mateixa xarxa. També podrien tenir fòrums, fototeques, wikis,
videoteques, etc.

Al 13/10/10 16:16, En/na Lourdes Mallorquí i Dani Fossas ha escrit: