[gilug.org] Informació sobre blogs "lliures"

2010-10-13 11:55:38 UTC

Si tens un ordinador sempre connectat a Internet, també t'hi pots
instal·lar el programa de WordPress en català i de forma autogestionada
i per sempre sense publicitat ni apropiació de dades.

Si t'interessa aquest camí, digues el sistema operatiu que fas servir i
t'explicaré les passes a seguir.

Al 13/10/10 13:20, En/na Lourdes Mallorquí i Dani Fossas ha escrit: