[gilug.org] Informació sobre blogs "lliures"

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2010-10-13 11:20:30 UTC

Bones:

En primer lloc, disculpeu la meva ignorància.

Necessito crear un blog per a la meva filla mitjana (10 anys) per a la classe
d'informàtica a l'escola, i m'agradaria saber si hi ha algun servidor que
proveeixi servei de blogging (no sé si es diu així) que sigui basat en
programari lliure i amb la informació/documentació accessible en català (i si
no hi ha més remei, en castellà), i, és clar, si és possible gratuït.

Si no hi ha res d'això (que suposo que sí), què m'aconselleu? blogger?,
wordpress?.

Repeteixo, disculpeu-me la ignorància, però no ho he sabut trobar pel meu
compte.

dani