[gilug.org] TPV amb programari lliure

Rafael Martin Soto info inatica com
2010-02-03 15:49:13 UTC

Efectivament.

Tal com diu en Guillem d'iMàtica, utilitzem Openbravo POS sobre Ubuntu
8.04 i funciona molt bé.

Ho hem provat amb impressores de tiquets EPSON TM, calaix portamonedes
endollat a la impressora i Pantalles tàctils ELO TOUCH.

Fa pocs dies ho comentava en el meu bloc. Si li vols fer una ullada,
aquí està l'adreça:
http://www.rafamartin.info/2010/01/openbravo-pos-tpv-tactil-opensource-per.html

En aquesta botiga de roba, per exemple, està funcionant correctament i
sense problemes. Si veniu un dia d'aquests per Torroella, el podreu
veure funcionant sense cap problema.

Si necessiteu quelcom més, contacteu-me sense cap problema.

Salut!!!

Al 03/02/2010 13:55, En/na Guillem Alsina Gonzàlez ha escrit:
> Bones,
>
> Et diria que la gent d'iNàtica (http://www.inatica.com/) ho fan i, si
> no ho porten ells, com que treballen amb programari lliure et podran
> dir qui ho fa.
>
> Salut!
> Guillem Alsina Gonzàlez
> Director de continguts
> Content Manager
> http://www.imatica.org
>
> Avda. de França nº 34, 1r. 3a.
> 17007 Girona
> Catalonia
> (Spain)
>
> Legal information
> [...]

Salutacions

------------
Rafael Martín Soto

www.inatica.com

----
Premis i reconeixements:
2009) 2 Premis a la recerca i a la innovació en TIC (Enregistrador de Ràdio i Ocitiquet)
2009) Premi a la difusió de les TIC (www.rafamartin.info)
2008) Millor Iniciativa en l'Administració Local
2008) Finalista als Premis Blocs Catalunya (www.rafamartin.info)
2007) Millor Iniciativa en l'Administració Local
2006) Vimmocat.com. Excel·lència en el tractament lingüístic destinat a
programes informàtics i webs
----

Visiti els nostres portals:

www.torroellaestartit.com, www.vimmocat.com, www.estartit.es, www.nautic-cat.com, www.pantallatactil.net