[gilug.org] No puc connectar al web de facebook

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2010-12-24 17:49:16 UTC

Bones,
per provar si és problema del firefox, hi ha una prova que es pot fer abans
de tot. Hauries d'obrir una terminal i al teu home (normalment /home/usuari)
executar:
mv .mozilla .mozilla.old
amb això renombrem la carpeta on hi ha guardada tota la informació del
firefox a .old per no perdre res.
Després executem el firefox de nou, serà com si l'acabéssim d'instal·lar,
això vol dir que si hi teníem instal·lades extensions les haurem de tornar a
instal·lar. Però si amb una versió "neta" funciona ja tenim el problema:
Alguna extensió fa coses que no hauria :)

Salut i bones festes!