[gilug.org] No puc connectar al web de facebook

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2010-12-24 16:56:10 UTC

Benvolgudes i benvolguts:

En aquestes dates tant assenyalades la meva filla gran s'ha vist privada del
seu major vici: facebook.

No podem accedir a www.facebook.com ja que el navegador, firefox 3.6.13 ens
diu que no s'ha trobat el servidor.

Com que sóc un usuari "no geek" de GNU/Linux, m'he posat en mans de Sant
google i no he sapigut trobar informació, però en algun lloc parla de malware
que em pugui estar bloquejant l'accés a aquesta web des del firefox. De fet
puc accedir-hi des del konqueror, però m'hi fallen algunes funcionalitats.

No sé des de quan falla però deu fer un parell o tres de dies, després d'una
connectada de 4 o 5 dies al mldonkey i d'una actualització des del firefox
3.6.12.

Voldria alguna ajuda o alguna pista. No és de vida i mort, com deia, "en
aquestes dates tant assenyalades", però la sola idea de suportar una
adolescent sense facebook fins el 10 de gener em té atemorit.

Gràcies i fins una altra

Dani