[gilug.org] Baixa imminent del servidor

2010-12-23 20:44:47 UTC

L'Eduard Vidal es va oferir per allotjar els recursos del GiLUG, però
potser no es va fer la migració. Si no es fa així, doncs jo també tinc
un servidor on fer-hi lloc, però per fer la migració necessito algú que
sàpiga migrar i posar en marxa la llista al nou equip, jo em puc ocupar
del sistema (amb Debian) i del web (amb LAMP).

Oriol, em podries passar d'alguna manera una còpia de seguretat completa?
Com està el tema del registre del nom de domini?

Gràcies.

Al 23/12/10 13:11, En/na Oriol Pellicer ha escrit: