[gilug.org] No puc connectar al web de facebook

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2010-12-24 18:15:55 UTC

A Divendres 24 Desembre 2010 18:49:16, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Bones,

Hola,

> per provar si és problema del firefox, hi ha una prova que es pot fer abans
> de tot. Hauries d'obrir una terminal i al teu home (normalment
> /home/usuari) executar:
> mv .mozilla .mozilla.old
> amb això renombrem la carpeta on hi ha guardada tota la informació del
> firefox a .old per no perdre res.

Fet. Tampoc puc connectar-m'hi.

> Després executem el firefox de nou, serà com si l'acabéssim d'instal·lar,
> això vol dir que si hi teníem instal·lades extensions les haurem de tornar
> a instal·lar. Però si amb una versió "neta" funciona ja tenim el problema:
> Alguna extensió fa coses que no hauria :)

Per tant amb una versió neta el problema persisteix. Amb això confirmo que no
hi havia cap problema amb el firefox, sinó que en tot cas ve d'un altre lloc.
Ara puc restaurar el vell (hi tinc molta cosa) però segueixo sense saber
perquè no puc accedir-hi des del firefox.

> Salut i bones festes!

Gràcies, igualment.