[gilug.org] firebird php

marc furti marcfurti yahoo es
2009-03-20 10:26:50 UTC

Em sembla que ja està solucionat ...
Era error meu, una confusió ...
Actualitzava el codi terminal amb el camp de telefon, i com es de suposar, al canviar el telefon del cotxe (o altrament dit vehicle) no em podia referir al camp insertat.
Ho he solucionat inserint en el camp de codi terminal el camp d'identificació de vehicle (idvehicle), ara funciona!!!
PER FI!!
Disculpeu el tràfic de correu, ja que la solució al final l'he trobat, o això sembla si més no.
Gràcies per tot
Marc Furtià