[gilug.org] executar aplicació windows en gnu/linux ó *BSD

Marc Furtia i Puig marc furtia gmail com
2009-03-08 15:26:15 UTC

Bones llista, fa temps que estic bastant desaparegut, per varis temes
que no venen al cas.
Escric aquest correu per saber si hi ha alguna manera de poder executar
una aplicació feta per windows 2000 des de gnu/linux o *BSD.
Conec de l'existència de wine ... però no sé si em servirà ...
Aquesta aplicació de la que parlo, llegeix de clients exteriors les
dades que poteriorment inserta en una BD Firebird.
El "problema" és que aquesta aplicació està feta amb c++ des de windows
i que jo sàpiga, c++ no és portable.
Coneixeu alguna manera per tal de poder executar aquesta aplicació des
de s.o. lliures sense haver de reconfigurar res o practicament res del
servidor windows  ?
No sé si m'explico o si se'm enten el que vull dir ...
De totes maneres, gràcies anticipadament per tot.
A reveure!