[gilug.org] Llocs web reals amb 1 ADSL

2009-03-06 15:16:38 UTC

El "reverse proxy" d'Apache el vaig intentar una vegada, i no ho vaig
aconseguir. De tota manera, ho tornaré a provar.

La pega del mètode Proxy invers és que aleshores la web reb totes les
visites de la mateixa adreça IP (la del Proxy), i no es poden distingir.

Gracies.

El dv 06 de 03 de 2009 a les 13:46 +0100, en/na Quim Rovira va escriure: