[gilug.org] executar aplicació windows en gnu/linux ó *BSD

Andrei andsux gmail com
2009-03-08 17:24:17 UTC

2009/3/8 Marc Furtia i Puig <>

> Bones llista, fa temps que estic bastant desaparegut, per varis temes
> que no venen al cas.
> Escric aquest correu per saber si hi ha alguna manera de poder executar
> una aplicació feta per windows 2000 des de gnu/linux o *BSD.
> Conec de l'existència de wine ... però no sé si em servirà ...
> Aquesta aplicació de la que parlo, llegeix de clients exteriors les
> dades que poteriorment inserta en una BD Firebird.
> El "problema" és que aquesta aplicació està feta amb c++ des de windows
> i que jo sàpiga, c++ no és portable.
> [...]

C++ es portable dependiendo de librerias que usa. Es decir.. si la
aplicacion cliente y servidor se
comunican mediante cualquier protcolo via sockets y usa las librerias de
sockets(networking) de windows
desde luego que no es portable, pero si usa librerias de sockets de boost o
de qt4-network  eso si es portable y
compilable en muchas plataformas.

Se podria mirar de ver como es la aplicacion y el source y si puedes
substituir la parte de comunicacion a alguna
libreria portable.
Tampoco sabes si los metodos de comuniciacion a la base de datos son
portables(deberian serlo)...

En fin.. todo depende de eso :D

--
****
"Linux is for people who hate Windows, BSD is for people who love UNIX"