[gilug.org] problemes amb mod_rewrite

David Casals hakd0c telefonica net
2009-03-05 09:02:41 UTC

Hola  a tots,

Tal com diu el titul tinc un problema amb molt curiós amb mod_rewrite.

Tinc 3 pàgines hostatjades en un hosting compartit amb el framework
cakePHP, com veureu mes endavant que estigui amb aquest framework o que
estigui amb un CMS com Drupal no afecta.

El cas es que el mod_rewrite em funciona en 2 dels 3 casos i això que
l'.htaccess es idèntic en els 3 casos.

Si poso el mod_rewrite em dona error "Internal Server Error", si no
l'activo, fallen els enllaços, ja que aquest mod_rewrite fa amigables
les url.

L'.htaccess

<IfModule mod_rewrite.c>
   RewriteEngine on