[gilug.org] Quan MSWindows toca particions Ext3

2009-03-04 20:35:13 UTC

Solucionat. Ara fa una estona que l'usuari s'ha assegut davant
l'ordinador, en comptes de Microsoft Windows ha iniciat Ubuntu i m'hi he
connectat.

Amb una instrucció com aquesta:
tune2fs -O ^has_journal /dev/sdb1
Ha eliminat el "journal" de la partició compartida, i aleshores de
format "Ext3" ha passat a ser "Ext2". Per a què es tornés a muntar la
partició ha fet falta rectificar el fitxer /etc/fstab on es preveia
ext3, i posar-hi un 2.

Val a dir que si no fos amb el comentari d'en Quim Rovira, ni amb el
"man" no m'hi hagués entès.

El dj 19 de 02 de 2009 a les 10:06 +0100, en/na Quim Rovira va escriure: