[gilug.org] Crear paquet DEB

2009-01-03 12:40:37 UTC

Gracies per les referències, Jordi.
Està molt bé això dels regals hivernals; potser n'hauriem de fer un
costum.

De tota manera, al teu article podries afegir referències (enllaços) per
a trobar explicacions sobre la compilació i la generació d'un Live-CD?

Gracies.

El ds 03 de 01 de 2009 a les 12:16 +0100, en/na Jordi Pujol va escriure: