[gilug.org] Crear paquet DEB

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-01-03 11:16:22 UTC

de veritat que el debcreator no serveix per fer un paquet per executar ordres,
sino que fa un paquet estandard per executar les ordres make i make install
sobre uns fonts compatibles Linux, a vegades amb millor resultat que
d'altres,
en aquest cas els minims coneixements que podem agafar observant la estructura
de un font de paquet ens poden servir per fer una cosa tant senzilla com
executar una ordre,
lo que s'ha de fer es crear un font de paquet que es una estructura de
directoris amb varis fitxers com son: versions, noms de paquets, descripcions
i compilar-lo amb dpkg-buildpackage o debuild.
de cap manera pretenc fer un manual detallat ni donar la feina feta, per aixo
la meva resposta es tant genèrica.
ja us asseguro que els paquets es creen d'aquesta manera, és més com ja ho
tenia pensat, ara com a regal de festes per el moviment OpenSource vaig a
penjar a la weg del Gilug els paquets Debian de squashfs-lzma v3.4 i lzma
v4.57 que son creacio meva, prenent de base els paquets estandard. com podreu
observar.
Proveu-los,Ja em direu com va !

surtirà aquesta pregunta?
I tant que tinc altres paquets modificats o creats per el meu us personal,
alguns son privats i altres son petites modificacions dels estandard que
s'adapten millor a la meva manera de fer funcionar el sistema,
alguns no son acceptats a l'estandard perque suposen una modificacio molt
important i altres fan petites coses que ni tant sols son rellevants.

Andrei,
donç jo crec que un bon jutge hauria d'entendre sobre els temes que tracta, o
inhibirse de fer el judici, Si tens ganes de mirar-ho, intenta baixar uns
fonts de paquet i modificar-los, Despres, si s'escau, intentaré respondre als
dubtes que tinguis,

El Friday 02 January 2009 16:40:31 Andrei va escriure: