[gilug.org] Una Ubuntu que no em vol la IP fixa

2008-11-17 11:37:04 UTC

El servidor DHCP no té IPs reservades.
És tot estrany; aquest matí ja no m'ho fa, i potser sigui en haver
actualitzat (apt-get upgrade) per tractar-se d'un error de programari.
Aquest ordinador sense escriptori no sembla utilitzar "network-manager".
El què si veig funcionant és "avahi-daemon".

D'altra banda, amb un altre ordinador d'escriptori Gnome que sí utilitza
el complement "network-manager", també amb la darrera versió d'Ubuntu he
vist que passa de la IP fixa i s'inventa un segon dispositiu "eth0" pel
qual configura la IP per DHCP. En aquest cas, tota configuració s'ha fet
amb l'eina gràfica del "network-manager".