[gilug.org] Una Ubuntu que no em vol la IP fixa

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-11-17 10:41:26 UTC

El Sunday 16 November 2008 21:06:44 Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Últimament el network-manager dels escriptoris i ara això m'està
> confonent molt.

pot ser el dimoni network-manager interpreta la linia de comentari com a una
configuracio?

> # iface eth0 inet dhcp

i si la borressim ?

una alttra opcio es que el servidor DHCP permeti associar les MAC de la
targeta de xarxa amb ip's, amb alguna taula del tipus,

LAN - Static DHCP
  #   	MAC Address                         IP Address
1     12-34-56-78-90-AA-BB-CC 192.168.0.xx

de manera que quan aquest ordinador demani una ip sempre li donaria la mateixa