[gilug.org] Xifra de disc lliure

2008-05-19 07:33:08 UTC

Gracies!

He provat amb el "disk usage" i aquest CUT va de perles per a obtenir
símplement els octets ocupats:

sudo du -Psxb / | cut --fields=1

Però amb el "disk free" hi ha el problema de què utilitza un nombre
variable d'espais per a separar les xifres, i això no acaba de
funcionar:

df -B 1 /dev/sdb5 | grep sdb5 | cut --delimiter=" " --fields=4