[gilug.org] Pessima politica de NVIDIA

2008-05-16 14:23:41 UTC

Companys, companyes,

Ja porto força mesos barallant-me amb la configuració gràfica
d'ordinadors de sobretaula i portàtils, i he arribat al punt
d'afartar-me de la prepotent companyia NVIDIA, que ni tan sols és
competent per a donar solucions amb els seus drivers privatius.

A més a més, m'han deixat tirat al seu fòrum de "suport", i ja hi he
vist diverses intervencions crítiques sobre el tancament de NVIDIA
envers els desenvolupadors de solucions gràfiques.

Si us trobeu amb una targeta gràfica NVIDIA que casa bé i a la primera
amb una distribució de GNU/Linux (siqui amb controladors lliures o
privatius), sentiu-vos afortunats. Jo també m'he trobat amb escenaris en
què tot va bé amb una VGA NVIDIA, però quan no és així, aleshores
retrocedeixes al sistema Microsoft, en què sembla que trepitgis ous, i
has de creuar els dits cada vegada que et diuen que toca reiniciar.

En canvi, amb xips de ATI/AMD o Intel m'he trobat amb casos en què a un
portàtil acabat de sortir al mercat li funcionen els controladors
lliures a la primera i pot utilitzar acceleració 3D i efectes
d'escriptori Compiz.

http://www.nvnews.net/vbulletin/forumdisplay.php?f=14