[gilug.org] Problemes Kubuntu 8.04

xavi linux xavi linux gmail com
2008-05-16 13:31:03 UTC

Hola

Narcís tens molta raó , pero de tota manera,  l'impresio que dona es d'una
vcersió molt "carregada", per fer mès fácil la migració de win a linux, crec
que per mès d'un (mi posso el 1er) ès l'hora de marxar  a distros menys
pesades i mes efectives, i amb la filosofía LINUX mès  clara, en fi tot
plegat un embolic

Salut

Xavi