[gilug.org] actualització drupal

dats marcfurti yahoo es
2008-06-30 17:45:03 UTC

Bones altra cop,

> Bon dia :S
> (responc al cos del correu)

> mmmm, donçs a mi no em funciona ...
> He instal·lat drupal 5.5, però em falla.
No em falla, però em dóna warnings com he dit.
Els warnings que em dóna són aquests :

      * user warning: Table 'drupal.node_type' doesn't exist query:
        SELECT nt.type, nt.* FROM node_type nt ORDER BY nt.type ASC
        in /var/www/drupal-5.7/includes/database.mysql.inc on line 172.
      * user warning: Table 'drupal.blocks_roles' doesn't exist query:
        SELECT DISTINCT b.* FROM blocks b LEFT JOIN blocks_roles r ON
        b.module = r.module AND b.delta = r.delta WHERE b.theme =
        'bluemarine' AND b.status = 1 AND (r.rid IN (2,3) OR r.rid IS
        NULL) ORDER BY b.region, b.weight, b.module
        in /var/www/drupal-5.7/includes/database.mysql.inc on line 172.

La base funciona, però dóna aquests warnings.

No me'n dóna cap de missatge de warning aquí.

> Crec que si.

Un altra "problema" que tinc és que no m'apareix el menú per tal de
poder identificar-te amb l'usuari i el seu corresponent contrasenya.
He estat buscant però no sé veure on faig l'errada.

No he modificat res a part del fitxer de css del tema de la versió 4.7.
Ara estic amb la versió 5.7, però si em vull identificar a la web, he
d'accedir mitjançant http://la_meva_direccio.org?q=user
Si no ho faig així, no puc accedir a la pàgina com a usuari per tal de
poder escriure alguna cosa.
Perdona la meva incultura, però no sé gaire per on he de tirar.
Merci per tot.
Atentament,
Marc Furtià