[gilug.org] Knoppix

K k jasp org
2008-06-12 15:28:48 UTC

I tant! jo tambe en faig servir alguns altres:

dmidecode (Fins i tot pots averiguar la versio de la Bios!)

lshw

cat /proc/cpuinfo (El model exacte de CPU)
cat /proc/ioports
cat /proc/iomem
cat /proc/interrupts
cat /proc/dma         (Aquests 4 ultims, donen informacio
                      "tecnica a pel" sobre el PC en questio)

etc...