[gilug.org] Knoppix

francescp pepperline com francescp pepperline com
2008-06-12 15:18:59 UTC

Bones,

   Amb ajuda de diverses comandes pots mirar una mica que fa servir

          lsmod - pots veure els moduls que ha carregat
          dmesg - També dona informacio
          lspci - pots veure tot el que fa referència al pci
          lsusb - pel tema d'usb

   A part d'això la knoppix té un  entorn molt xulo on segur que té
un menú on et facilita tot això de manera més gràfica. Però jo fins
ara sempre m'he mogut amb aquestes comandes.

"Jose Luis" <> ha escrit: