[gilug.org] Knoppix

Jose Luis montgri montgri net
2008-06-17 09:07:57 UTC

Gràcies K i Fancescp:

Amb això se el que està montat però no es benbé el que demanava.

Veureu he vaixat la darrera versió del Knoppix en la distribució
LaLitera Multidistrox 1.5 DVD
<http://www.supergrubdisk.org/index.php?pid=13> Si arranco el sistema
"Normal" es queda penxat i no fa res. Si ho faix "A prueba de fallos" no
monta ni USB ni gràfics ni moltes altres coses. Amb el carregador que
porta "Super live boot" et deixa triar forces opcions. De fet he
aconseguit que em reconegui quasibé tot el hardware però encara falla
alguna cosa.

La idea sería fer un  boot amb un Pendrive però el que pregunto es per
poder crear el fitxer (crec que és el fstab) de les coses que ha de montar.

Joseluis