[gilug.org] modem 3G

Ruben Martínez ruchmann gmail com
2008-07-11 12:42:11 UTC

Bones, no acostumo a escriure per aquí, però si que us llegeixo als resums.
Jo tinc Yoigo desde el gener i m'he connectat a internet amb linux i tot
perfecte menys la connexió que era gprs. Desde que han fet el pacte amb
movistar només ho he provat un cop i no vaig notar que anés gaire més ràpid.
El que sí que anaba molt bé era a barcelona que Yoigo té les seves antenes
pròpies.
Pel que fa a la limitació de velocitat al cap d'un temps jo tb ho he llegit
a algun lloc, el que no sé si és amb covertura movistar o de yoigo, o totes
dues.

Jo no el tinc com a internet doméstic. Només ho faig servir a llocs on no
tinc internet i per mirar el correu i el msn n'hi ha prou amb gprs. Per
navegar la cosa canvia.

A10.