[gilug.org] modem 3G

2008-07-11 14:02:20 UTC

Jo amb UMTS he utilitzat la targeta de Vodafone només sota MSWindows.
Amb GNU/Linux he llegit que es pot aconseguir, però jo només he arribat
a què s'inicialitzi i prou.
(tampoc no m'hi he trencat gaire el cap)

De tota manera aquesta empresa té un router de 4 ports+Wifi que va a
piles, de manera que endolles la targeta UMTS al sòcol del router, i el
portàtil el pots conectar de forma transparent a un port RJ-45 o per
Wifi.