[gilug.org] modem 3G

Oriol Pellicer oriol elsud org
2008-07-11 09:12:04 UTC

Ei,

els preus són els que dius: 1,2 euros + iva al dia com a màxim, i els 6 euros
de consum mínim (que normalment ja gastes, i no te'ls sumen).

Sobre la velocitat, fa poques setmanes que Yoigo utilitza la cobertura
Movistar, amb 3G (a la velocitat que dius), però no he provat la connexió a
internet. També t'he de dir que he llegit als fòrums de gsmspain que a partir
de 40 o 60Mb descarregats (per dia) et limiten l'ample de banda per la cara,
però d'això ni idea.

Quan jo ho feia servir era gprs, no umts, i funcionava bé, tot i la limitada
velocitat.

Per cert, allò que deies de la fonera: prova el dd-wrt, és brutal ;)

Salut!

El Divendres 11 Juliol 2008 10:44:55 Jordi Pujol va escriure: