[gilug.org] modem 3G

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-07-11 08:44:55 UTC

Oriol,

estava mirant el article que vàres fer al Gilug sobre la connexio a Internet
amb Yoigo, posar un telèfon mòbil connectat a l'ordinador sembla la millor
opció per preu i per funcionalitat, I segurament Yoigo és l'unic operador que
fa unes condicions acceptables en aquest tema.
els altres donen un màxim de transferència a partir de la que cobren per cada
bit de més i alguns inclús desactiven la connexió fins al mes següent (segons
el contracte que firmis)

podríes fer-nos una idea ?

per exemple,
(1,2 euros + iva al dia com a màxim, és a dir tarifa plana per 37,2 euros +
iva al mes).
suposo que el dia que no la fas servir no et deuen cobrar ?
i els sis EUR de trucades mínim que posa el contracte els sumen sempre ?

la velocitat diuen que avui per avui és de 384 Kbps, alló que anuncien de 7
Mbps serà dintre d'uns anys ?

Salut,

Jordi Pujol

El Thursday 10 July 2008 16:42:04 Jordi Pujol va escriure: