[gilug.org] Software de facturació i TPV

Leopold Palomo-Avellaneda leo alaxarxa net
2008-02-14 12:04:48 UTC

A Dijous 14 Febrer 2008, Albert Coronado va escriure:
> Hola,
>
>     Algú coneix un bon software de facturació i TPV per a linux?¿. M'han
> parlat http://www.abanq.com/, que es l'antic facturalux, però quan
> l'instal·lo en kubuntu hem dona errors a l'hora d'imprimir factures.
>
>     Algú te experiència amb el abanq aquest?¿ i que tingui instal·lacions
> fetes que funcionen bé?¿
>
>     Gracies per endavant.

Jo no puc parlar objectivament. Estic amb l'equip de desenvolupament de
bulmages [1]. Actualment li estem fent una bona empenta i aviat ja estarà
fins i tot adaptat al nou pla comptable del 2008 (sí, hi ha canvi a la
llei ...)

El mòdul de facturació funciona prou bé i la comptabilitat ara mateix la estem
pulint. El Tpv ....  bé ....

Tot està migrat a qt4 (cosa que abanq no) i ara construïm el binari amb cmake.
Funciona en linux, tenim paquets de debian (i ubuntu), estem experimentant en
OSX (tfunciona, però volem un binari) i en Windows caurà d'aquí poc.

L'aplicatiu te com a motor postgresql i el gui fa d'interfície. Pots tenir el
servidor postgresql en una màquina (i una plataforma) i els clients en
altres.

Bé, ja deixo de fer publicitat.

Leo

[1] http://developer.berlios.de/projects/bulmages