[gilug.org] Software de facturació i TPV

Albert Coronado acoronadoc gmail com
2008-02-14 15:27:37 UTC

Hola Leopold,

     Doncs no deixis de fer publicitat perquè el tema m'interessa molt. La
veritat es que he fet probes tant amb l'abanq i amb el bulmages. Tots dos
estan bastant bé. Però tots dos hem fan una mica de por, perque no connect
molta gent que els faci servir i tinc por que deban d'un client hem facin
quedar malament.

     He estat provant també un CD d'autoarranc que teniu amb total la suite
bulagest i m'agrada molt, juntament amb abanq.

    Seguiré fent proves a veure amb quin hem quedo.

     Sisplau, qualsevol comentari, documentació, experiència serà molt
benvinguda.

El 14/02/08, Leopold Palomo-Avellaneda <> ha escrit: