[gilug.org] Software de facturació i TPV

2008-02-14 18:12:45 UTC

Per a perdre la por, el millor és utilitzar-lo durant un temps i
toquetejar-lo amb calma. També mirar els fòrums a veure de què es queixa
la gent. No pots apostar per un aplicatiu amb una ullada i prou.

Quan et vulguis llançar a la piscina, has de mirar si fa sol, si està
plena, i si l'aigua és neta i a bona temperatura.

I sobre el tema de pagar, si un aplicatiu/suport és bo pot valer la
pena... i els diners els posa el client.

El dj 14 de 02 del 2008 a les 18:02 +0100, en/na Albert Coronado va
escriure: