[gilug.org] Hardy Heron

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-04-28 10:02:53 UTC

El Monday 28 April 2008 11:47:23 xavi linux va escriure:
> Gracies Jordi
>
> No dubto que debian pot-ser ( es la meva opinió) "la millor distro". i a la
> vegada la "mes dura", però bé anem per feina, tin un  HP (torre) de la
> serie m8180, i  "el senyoret, no li cauen bé totes les distros" per ex:
> Gutsy (tot i emprenyat) l'instal.la bé , Opensuse 10.3, nome em fakta la
> part grafica, i Fedora la que   pot-ser seria la mès fácil pero tb em
> falten drivers, total que  fare una prova amb l'opensuse 10.3, i ja diré el
> que..

sembla un model força nou,
porta una placa ASUS OEM, el suport de BIOS el dona HP
mira si la BIOS està actualitzada, es la part més important per la
compatibilitat amb el S.O.:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=en&cc=us&dlc=en&product=3464173