[gilug.org] Hardy Heron

xavi linux xavi linux gmail com
2008-04-28 09:47:23 UTC

Gracies Jordi

No dubto que debian pot-ser ( es la meva opinió) "la millor distro". i a la
vegada la "mes dura", però bé anem per feina, tin un  HP (torre) de la serie
m8180, i  "el senyoret, no li cauen bé totes les distros" per ex: Gutsy (tot
i emprenyat) l'instal.la bé , Opensuse 10.3, nome em fakta la part grafica,
i Fedora la que   pot-ser seria la mès fácil pero tb em falten drivers,
total que  fare una prova amb l'opensuse 10.3, i ja diré el que..

Salut llista

Xavi