[gilug.org] Eines case

francescp pepperline com francescp pepperline com
2008-04-29 11:59:53 UTC

Bones,

   Algú em pot aconsellar una bona eina per desenvolupar
diagrames  UML i models E-R ?  fins ara feia servir el UMBRELLO
però ja n'estic fins els cull...!!! perquè em destrossa tots els
disenys tant en UBUNTU/GENTOO. O sigui faig un disseny UML
i el guardo, demà hi continuo treballant i cap problema, el cap
d'uns dies torno a orbrir el UML i l'esquema ha volat només em
queden les classes definides, però l'esquema gràfic ha volat!!!
quina gràcia m'he fa....

             Merci!

--
Francesc Pujol i Bosch