[gilug.org] El meu Torrent

2008-04-25 10:47:07 UTC

Alguns dubtes més sobre el tema BitTorrent:

Si jo creo un gran fitxer (copyleft) i el vull entregar per la xarxa
sense què se m'amorri l'ADSL:

- Puc crear un fitxer .torrent amb un programa-client de BitTorrent?

- En tinc prou amb passar/publicar el fitxer .torrent a la gent
interessada?

- Amb el programa-client (Com Transmission o KTorrent) engegat, en tinc
prou per a què funcioni el "tracker" de BitTorrent pel fitxer a
difondre?

- Hi ha programes d'aquest tipus que funcionin amb només consola?

PD: Avui he estat llegint molta Wikipedia sobre BitTorrent i
pràcticament tot apuntava a descarregar-se coses d'altri, però no
entregar coses pròpies.