[gilug.org] Ports de Torrent

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-04-24 18:58:42 UTC

El Thursday 24 April 2008 20:52:14 Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> A veure si algú em sap explicar això: quan reviso la configuració del
> programa de descàrregues "Transmission" hi ha una opció per a
> especificar el port TCP d'entrada, on hi ha el valor per defecte 51413.
>
> Però he mirat la "Llista de números de port" a la Wikipèdia, i allà diu
> que els ports normals són el 6881 i 6882.
>
> Jo voldria obrir el port més normalitzat i beneficiós per a les
> descàrregues Bittorrent, i també pels demés usuaris que estirin de mi.
> Algú sap per on haig de tirar?

es pot fer servir el numero de port que es vol,
perque el tracker bittorrent informa als altres del numero de port que tenim
obert,

només hem d'activar el UPNP en el router per tal de que el programa
redireccioni el port quan engegui o si no canviar el router perque el
redireccioni sempre, inclos quan no tinguem el programa engegat,