[gilug.org] Ports de Torrent

2008-04-24 18:52:14 UTC

A veure si algú em sap explicar això: quan reviso la configuració del
programa de descàrregues "Transmission" hi ha una opció per a
especificar el port TCP d'entrada, on hi ha el valor per defecte 51413.

Però he mirat la "Llista de números de port" a la Wikipèdia, i allà diu
que els ports normals són el 6881 i 6882.

Jo voldria obrir el port més normalitzat i beneficiós per a les
descàrregues Bittorrent, i també pels demés usuaris que estirin de mi.
Algú sap per on haig de tirar?