[gilug.org] presentació

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-09-27 18:19:49 UTC

El dj 27 de 09 del 2007 a les 17:27 +0200, en/na telejet va escriure:
> Hola Marc,
>
> Em sembla que aquest enllaç et pot anar molt bé, es pot fer via comandes
> o amb un script pel nautilus (sempre que tinguis els programes adients
> carregats)
>
> Per comandes
> http://www.hachemuda.com/2006/09/29/crear-un-video-con-tus-fotos/
> Per nautilus http://nautilus-scripts.javielinux.com/dvd.php
>

> Fins ara,
>

> Ivan
Merci, però ma mare ho vol fer per Windows :'( li fa por remenar la
Debian :S
No em serveix això, necessito algun programa o bé que sigui
multiplataforma (gnu/linux, Micro$oft Windows) o bé algun programa que
pugui fer correr amb un windows millenium :'(
M'estic desesperant!!!!!!!
MALEÏT WINDOWS!!!!!
Merci per la resposta, però no és el que busco ;)