[gilug.org] giFT no em connecta

Jaume Vinyet jaumevinyet gmail com
2007-09-27 13:35:42 UTC

Tinc kUbuntu Feisty
aMule (amb ID alta), kTorrent, gtk-Gnutella em funcionen perfectament.
- kmlDonkey només em connecta a la xarxa Donkey amb LowID; no connecta a
gnutella ni a fasttrack.
El que em preocupa més és que giFT no em connecta a cap xarxa; el
voldria per a entrar a Fasttrack, Gnutella i Ares
He fet i repetit la instal·lació d'acord amb les informacions que trobo
a Google; en concret, al fer el gift-setup a la primera opció li poso el
número 1, i a l'hora de dir quines xarxes li dic
OpenFT:Gnutella:FastTrack:Ares:OpenNap; la resta deixo el que hi ha per
defecte.
El contingut del fitxer /home/jaume/.giFT/giftd.conf és (trec les línies
comentades):
[main]
setup = 1
hosts_allow = LOCAL
client_port = 1213
follow_symlinks = 1
plugins = OpenFT:Gnutella:FastTrack:Ares:OpenNap
[download]
incoming = ~/.giFT/incoming
completed = ~/.giFT/completed
[sharing]
max_peruser_uploads = 1
hide_dot_files = 1
root =
max_uploads = 0
shares_hidden = 0
auto_resync_interval = 86400
share_completed = 1
ignore_incoming = 1
[bandwidth]
downstream = 0
upstream = 0
Per engegar faig gift -d a consola, dona com a resposta  [14:00:19]
giFT: 6625
i engego Apollon. No connecta a cap xarxa
La sortida de netstat -plut és:
:~$ netstat -plut
(Not all processes could be identified, non-owned process info
will not be shown, you would have to be root to see it all.)
Active Internet connections (only servers)
Proto Recv-Q Send-Q Local Address           Foreign Address
State       PID/Program name
tcp        0      0 localhost:2208          *:*
LISTEN     -
tcp        0      0 *:59049                 *:*
LISTEN     5926/giftd
tcp        0      0 *:2154                  *:*
LISTEN     5926/giftd
tcp        0      0 *:netbios-ssn           *:*
LISTEN     -
tcp        0      0 *:2895                  *:*
LISTEN     5926/giftd
tcp        0      0 *:3378                  *:*
LISTEN     5926/giftd
tcp        0      0 *:ipp                   *:*
LISTEN     -
tcp        0      0 localhost:37435         *:*
LISTEN     5306/kded [kdeinit]
tcp        0      0 *:1213                  *:*
LISTEN     5926/giftd
tcp        0      0 *:microsoft-ds          *:*
LISTEN     -
tcp        0      0 *:kazaa                 *:*
LISTEN     5926/giftd
tcp        0      0 localhost:2207          *:*
LISTEN     -
tcp6       0      0 *:ipp                   *:*
LISTEN     -
udp        0      0 *:32769
*:*                                -
udp        0      0 192.168.1.10:netbios-ns
*:*                                -
udp        0      0 *:netbios-ns
*:*                                -
udp        0      0 192.168.1.1:netbios-dgm
*:*                                -
udp        0      0 *:netbios-dgm
*:*                                -
udp        0      0 *:kazaa
*:*                                5926/giftd
udp        0      0 *:mdns
udp        0      0 *:ipp
Si miro a Firestarter la única connexió activa és a 127.0.0.1 tant
d'origen com de destinació, a través del port 1213 i servei "desconegut"
Què faig malament ?
(i a part de tot, què hi fa aquesta línia que diu "microsoft-ds" ??)
Gràcies per la vostra ajuda
jaume