[gilug.org] presentació

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-09-27 17:04:26 UTC

Suposo que aquesta no és la llista adient ...però tot i això, ho he de
comentar, ja que totes les solucions que em doneu són bones, però no
me'n serveix cap.
Suposo que us preguntareu per què, oi ?
La meva mare vol fer-ho desde windows, suposo que li fa por tocar això
tan extrany que es diu programari lliure i ja vaig tenir suficients
merders amb ella, la meva germana i altra gent de la meva família a
causa d'aquest tema.
Tot i això, sé que aquest no és una llista per preguntar sobre programes
sobre Micro$oft windows, però jo sóc bastant tossut i estic cercant
algun programa multiplataforma (windows, gnu/linux) que em permeti fer
aquestes presentacions.
En Festuc m'ha recomanat el picassa, entra d'altres, que funciona amb
wine.
Algú sap d'algun altra programet ?
Gràcies.
El dj 27 de 09 del 2007 a les 17:27 +0200, en/na telejet va escriure: