[gilug.org] Fwd: Es busca professor de Blender!

2007-11-05 21:43:45 UTC

-------- Missatge original --------
Assumpte: Es busca professor de Blender!
Data: Thu, 25 Oct 2007 10:17:11 +0200

Yep! emitiendo desde Girona city:

Estic com  boig buscant algú de la comarca de Girona que domini el tema
Blender3D i que volgués donar un taller de 10 sessions d'hora i mitja
cada una, aquí, al PO. Paga l'ajuntament i són 400 euros nets. Seria un
dia a la setmana (segurament divendres, però no es segur). De cares a
Gener 2008.

Els que us moveu per el món de la programació lliure...coneixeu algú que
estés interessat en fer-ho? ...em moro de ganes de fer aquest curs al
PO. Jo també m'hi apuntaria!

Si sabeu d'algú o  d'algun lloc on podés preguntar, si us plau, digueu-m'ho.

Gràcies per avançat!

Xevi