[gilug.org] Missatge visual

K k jasp org
2007-11-06 13:31:35 UTC

Jordi Pujol wrote:
> Hola a tots,
>
> l'ordre es diu "dialog"
> i els tipus de finestres estan documentades en "info dialog"
>
> per exemple,
> dialog --infobox  "Hola Benvinguda al programa" 10 20
>
> Salut,
>
> Jordi

Hola a tothom!

Be, el dialog sembla una bona eina per finestres de texte, pero per si
el que es volia era en mode grafic...

Fa un temps que vaig començar a provar-ho, i vaig arribar a algunes
conclusions. Una d'elles, es que si google fa servir molt el Python per
a coses seves, sera que fer servir Python es una molt bona idea... :-) I
segon, com fer coses grafiques amb el python: amb les llibreries qt: "pyqt".

Aquesta info esta realment, be, i te un grapat d'exemples (començant per
uns quants "Hello World"'s...

http://www.commandprompt.com/community/pyqt/

Vaigi be!

      Carles