[gilug.org] traducció de l'enlightenment 17 al català

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-05-12 19:46:53 UTC

Bones gent!!!
Feia força temps que no escribia un correu a cap llista. M'Estic currant
la traducció de l'enlightenment 17 al català.
I avui, he sabut que ja està pujat al servidor de cvs!!!
Per ara estic mirant a veure com queda la traducció i això. i ho aniré
canviant segons convingui, si algú em vol ajudar, jo l'invito a què
m'ajudi :)
Per cert, per qui no sàpiga que és l'enlightenment 17 podeu trobar
informació a http://www.get-e.org
També he penjat "un mini manual" de com traduir aplicacions a la meva
pàgina web personal.
Ho penjo també a la web del gilug en forma d'article? o amb els rss ja
n'hi ha prou ?
Vinga gent!!! fins aviat!!!
P.d: Espero que algú m'ajudi a fer la traducció .... ;)