[gilug.org] jornades programari lliure a Girona

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-05-07 19:05:17 UTC

A mi m'havia passat pel cap fer un mini taller de l'enlightenment 17 ...
però no ho acabo de veure gaire clar per vàries raons ...
La més important és que no sé si seré capaç de portar-ho prou bé ja que
aquestes jornades són just acabats els examens de l'uni ....
Marc Furtià
El dl 07 de 05 del 2007 a les 10:03 +0100, en/na Lleïr Borràs Metje va
escriure: