[gilug.org] Hola gent!

festuc festuc gmail com
2007-03-19 19:25:11 UTC

En/na Oriol Pellicer ha escrit:
> A Dilluns 19 Març 2007, Pepitu Vadecurt va escriure:

> Ei Roger,
>
> no he seguit gaire el fil, però amb l'mplayer no el pots reproduïr? Has provat
> d'executar-lo des de la consola a veure què diu?
>
> mplayer fitxer.wmv
>

> Salut!

Hola moltes vegades els arxius wmv solen ser de pago.
Almenys cada cop que busco algo xxx al mldonkey, filtro que no siguin
wmv, per que si despres els vols obrir no es veu res, i si l'obres amb
la competència et solen dur a una plana web on t'animen a posar la visa
i tal per poder veure l'arxiu en qüestió.
No se si serà aixó el que et pasa?

Sort!