[gilug.org] Hola gent!

2007-03-19 20:26:17 UTC

Per a comprovar a veure si porta algun trucatge que depen d'un pagament,
fora bo que provés de reproduir el video WMV amb "Microsoft Windows
Media Player", que és el programa que està pensat per a fer la
confirmació de pagament/autorització.

El dl 19 de 03 del 2007 a les 20:25 +0100, en/na festuc va escriure: