[gilug.org] Hola gent!

Oriol Pellicer oriol elsud org
2007-03-19 18:19:55 UTC

A Dilluns 19 Març 2007, Pepitu Vadecurt va escriure:
> Val, deu ser fàcil. Segurament me n'hauria sortit. El que em plantejava el
> dubte més gros és que cada vegada hagi de fer servir el livecd per veure
> aquests vídeos (més per la incomoditat... no sé, no m'imagino buscant una
> distribució o sistema operatiu cada cop que vulgui fer una cosa una mica
> diferent...)
>
> Moltes gràcies pels consells i salut a tots.

Ei Roger,

no he seguit gaire el fil, però amb l'mplayer no el pots reproduïr? Has provat
d'executar-lo des de la consola a veure què diu?

mplayer fitxer.wmv

Salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg