[gilug.org] Hola gent!

Pepitu Vadecurt mestrefona yahoo es
2007-03-18 11:45:27 UTC

Ostres tu, gràcies a tots. Ara tinc l'Automatix instal·lat i representa que m'ha instal·lat els codecs... però de fet, encara no es veuen els .wmv!!! El problema deu venir d'una altra banda...
No ho sé. No he provat lo del livecd. Bàsicament perquè no sé gaire com funciona per crear-lo i, un cop fet els problemes que em pot portar si vull instal·lar més programes... (vaja que no sé com funciona exactament). Tampoc vull sobrecarregar la llista amb vanalitats (ja n'aprendré quan tingui temps). Potser m'ho deixaré córrer de moment.
Gràcies a tots i salut.

Jordi Pujol <> escribió: amb aixo tindras la clau de l'automatix,

gpg --keyserver subkeys.pgp.net --recv E23C5FC3
gpg --export --armor E23C5FC3 | sudo apt-key add -

si en fa falta alguna altra agafa les 8 ultimes xifres i fes lo mateix,

A Divendres, 16 de Març de 2007 20:28, Pepitu Vadecurt va escriure:
> Brrrr perdó per tanta sumsumcorda...
>
> Lo de les keys ho deia perquè quan intento engegar l'automatix em surt el
> següent missatge:
>
> Sorry automatix can not continue because some keys could not be downloaded,
> please try again later
>
> I això m'ho fa sempre (ho he provat aquesta tarda i ara al vespre)
>
> Salut.
>
> Eduard Carreras i Nadal  escribió: El 16/03/07, Pepitu
Vadecurt  ha escrit: